من اینجوری نبودم ۳۴ و ۳۷ رفتم
وا من ماهی یکبار ب زور میرم
من هر یکهفته یا ۱۰ روز یکبار میدم
احتمال زایمانزود رس و کم یا زیاد شدنآب رحم و کنترل قلب جنین بنظرم کنترل از ۳۴ هفته به بعد خیلی مهمه
من نمی رم
چون میگن ماه آخره بیشتر کنترل میکنن
منم ۱۰ یه بار میرم
اتفاقا دو هفته یبار شاید از لحاظ مالی ب بعضیا فشار بیاره اما واقعا واجبه چون بابد چک بشه بچه توی ماه اخر خیلی تغییرات میکنه بعضیا ضربانشون میاد پایین بعضیا بند ناف میپیچه و هزاران مشکل دیگه وقتی میری چکاب کاملا خیالت راحته
من تازه اینسری شد سه هفته یبار
دکتر من که همچین چیزی نگفته
من هنوزم ماهی یبار میرم
برای کسی واجبه که مسئله ای وجود داشته باشه اگه همه چی خوبه نیازی نیست
چون احتمال زایمان زودرس رو میدن مدام باید چک بشین
سوال منم هست
من دارم هر هفته میرم دیگ
ان اس دی میدم هر بار
اونکه فقط فشار و وزن و صدا قلب بچه چک میکنه
هب بهداشت یا زایشگاه هم همینکارو میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.