۲۱ پاسخ

بردیش دکتر گلم؟

از خستگی شدید بوده شاید
دخترم شدید که گریه میکرد می‌فهمیدم زیادی بیدار بوده. خیلی سخت می‌خوابید.
خدا به همه مون صبر و توان بده

وقتی عصبانی میشی ذکربگو،صلوات بفرس ،یه کاری که نخوای سربچه داد بکشی خیلی گناه داره،بعدم ببرش دکتر تاعلتشوبفهمی نه خودت اذیت شی نه بچه

احتمال زیاد دل درد داره وقتایی که اینجوری میکنه چندقطره ، قطره کولیکش بده اروم میشه من به پسرم قطره کولیکز میدم

عزیزم داد زدن شما بدترش میکنه خودت آروم باشی اونم زودتر آروم میشه..بعدم این طفلکا زبون ک ندارن خب مجبورن گریه کنن شاید بفهمیم مشکلشونو

الهی بگردم درکت میکنم هممون همینیم داریم این روزارو میگذرونیم,خدا انشالله به جفتتون ارامش بده،ببین بچه هایی که رفلاکسی هستن حالا پنهان یا اشکار بنده خداها خوابشون میاد ولی میترسن از خوابیدن و مقاومت دارن،یه چک کن دکتر ببر،بعد تو پست دیگتم نوشته بودی شکمش بزرگ شده نفخه اگه شیر خشک میدی باید عوضش کنی اگه شیر خودته باید چیزای نفاخ نخوری،دکتر ببر علائمش و بگو کمکت میکنن 😓😓😓

بزار گریه کنه کباب کنه خودشو ،از داد زدن و تکون دادن که بهتره
باید همه چیو چک کنی تا علت گریه اش مشخص بشه
بعضی وقتام فقططططط خوابشون میاد ، بچه منم .فنی خوابش بیاد خودشو کبود میکنه از گریه
در کل نگو دست خودم نیست ،تو با این سن دست خودت نیست بعد بچه دست خودشه که گریه میکنه؟؟؟!!!
اگر وقتی هم نتونستی ولش کن ی دقیقه برو ی جا دیگه تمرکز کن و به خودت آرامش بده

وااااای خداااا
نکن رو خودت کار کن خب
نمیگم من هیچوقت داد نزدم ولی واقعا کنترل میکنم خودمو

سشوار روشن كن براش ..صورتشو آب بزن حتما ي چيزيش هست اونطوري گريه ميكنه طفل معصوم

منم همینطورم
با این تفاوت که من دوقلو دارم و خیلی در طول روز خسته میشم وقتی یکی از قل هام جیغ میزنه گریه میکنه منم مثل تو داد میزنم و تکونش میدم
واقعا بعدش پشیمون میشم و عذاب وجدان ولی خدا میدونه واقعا اذیت میشم با دو تا بچه ساعت ۵ صبح بیدار میشن

اشکالی نداره عزیزم کی گفته هر کی مادر شد دیگه آدم نیست؟؟ بلاخره آدما یه جایی کم میارن میفهمم کاملا که وقتی گریه میکنه چه حسی داری و عصبانیتت از ناراحتیته برای دخترت
ساعدتو بزار زیر شکمش این جور موقع ها گریشون قطع میشه یا بزار روشونت در گوشش لالایی بگو

وای عزیزم تکون شدید نده بچه رو خطرناکه
میدونم سخته ولی سعی کن با حرکات آروم تر آرومش کنی

وقتی گریه می کنه یعنی درد داره درد

خب یه جاییش درد میکنه که گریه میکنه

سرش داد نزن رو اعصاب بچه اثر می‌زاره کم کم عصبی میشه

وقتی گریه می‌کنه حتما یه طوریشه
شاید دل درده
دستشو به گوشش نمیبره؟
یا گشنشه یا پوشکش و کثیف کرده اگه اینارو اوکی کردی ببین علتش چیه

شاید دلش درد میکنه

آخه بچه سه ماهه که با دعوا کردن آروم نمیشه

من پسرم دیشب خیلی گریه میکرد دیگه چراغ ها رو روشن کردم بردمش جلوی آینه باهاش حرف زدم بازیش دادم یه کم انداختم بالا و پایین ، آب هم زدم به دست و پایش گذاشتم جلو سینک با آب بازی کرد تا آروم شد
شیرشو خورد و خوابید

باید خیلی حوصله به خرج بدیم🤪

دیگه باید صبور باشیم‌مادر شدیم

بچه سه ماهه چیزی نمیفهمه ک عزیزم سرش داد نزن گناه داره ،درک میکنم سخته ادم اعصابش نمیکشه بعضی وقتا ولی چاره چیه باید تحمل کرد و صبور بود

سر بچه ۳ ماهه داد میکشی؟!😐😐😐😐😐😐

منم همینطورم

سوال های مرتبط