۳ پاسخ

من گندم پوست کنده رو خیس میکنم چند ساعت بعد پیاز و با زردچوبه و یکم دارچین تفت میدم گوشت گوسفند ترجیحا با استخوان و یه تفت کوچولو میدم بعد آب میریزم می‌زارم حسابی لعاب بندازه و گندما له بشن بعد پخت گوشت و غز استخوان حدا میکنم ریش ریش میکنم یه قل کوچولو با گندم بزنه همه میکس میکنم

جوپرک و مرغ رو گذاشتم خوب پخت. میکسش کردم کاملا مزه حلیم میداد. یکمم کره ریختم

من مادر شوهرم برای دخترم با گوشت و دُرُشته درست کرده بود دوسداشت

سوال های مرتبط