نههه بابا هنوز کوچولوعهه کم کم میره بالا
خوبه گلم
مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم
نه خوبه عدد بتا مهم نیس
ن عزیزم منم موقعی که بارداربودم عددبتام ۹۰۰بود
ن بابا خوبه
عالی عزیزم ، یکبار دبگه تکرار کن بعد س روز ببین روند صعودی داره دو برابر میشه یا نه همش دکترا دو بار میندیسن ک تکرار بشه ب ۲ هرار رسید دیگه عالی برای سونو اولیه
نه گلم خوبه
بتا دیگه بالای ۲۵ باشه همون مثبت میزنه ولی فک نکنم چیزی باشه استرس نگیر مبارکت باشه
نه عزیزم اصلا به عدد بتا توجه نکن بستگی داره کی لقاح گرفته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.