دوستان بتا 921 برای یک هفته بعد موعد کم نیست؟؟ استرس گرفتم

تصویر
۱۰ پاسخ

نههه بابا هنوز کوچولوعهه کم کم میره بالا

خوبه گلم

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

نه خوبه عدد بتا مهم نیس

ن عزیزم منم موقعی که بارداربودم عددبتام ۹۰۰بود

ن بابا خوبه

عالی عزیزم ، یکبار دبگه تکرار کن بعد س روز ببین روند صعودی داره دو برابر میشه یا نه همش دکترا دو بار میندیسن ک تکرار بشه ب ۲ هرار رسید دیگه عالی برای سونو اولیه

نه گلم خوبه

بتا دیگه بالای ۲۵ باشه همون مثبت میزنه ولی فک نکنم چیزی باشه استرس نگیر مبارکت باشه

نه عزیزم اصلا به عدد بتا توجه نکن بستگی داره کی لقاح گرفته باشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلبند مامان دلبند هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام قصد بارداری
مامان دانیال مامان دانیال هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه اهل بیت مامان هدیه اهل بیت هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان ❤️نی نی مامان ❤️نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری