۴ پاسخ

اگه گرسنه گی بکشه میگیره ولی دوسه روز اذیتت می‌کنه باید صبور باشی یکی دوروز کلا شیشه نده بعد اگه بخوای بدی تو خواب بده مثلاً نصف شب اینا

دمپریدون بخور فقط عوارض دارع

شبها فقط شیر خودت رو بده کلا شیرخشک کم درست کن تا چشمشو میبنده در طول روز هم شیر خودت رو بده من این کارو کردم خوب بود

ببین من شیشه دادم خشحال بودم هم ناراحت خوب سینمو ول کرد الان شیر تو شیشه هم بزور. میدم من به حرف همه گوش مکردم الان بچه شیرنمیخوره مگن مقصرمنم‌ شما کاری کن سینتو ول نکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۱ ماهگی