خودمون رو شکم میخوابیم راحتیم دیگه
پسرمنم اینطور حتی بدتر میخوابه
عزیزم😋
از کی شروع کرده به شکم خابیدن؟
خیلی خوبه
دختر من گریه میکنه نمیمونه
پسر منم دقیقا همینه
چون دل درد هستن اینجوری که بخابن دیکع دل درد ندارن
ولی خو عادت میکنند بعد کمر درد و گودی کمر میگیرن
پسر منم یبار که رو شکم گذاشتمش خوابش برد ،بعدش دیگه یکسره رو شکم میخوابه الانم ۲سالشه هنوز رو شکم میخوابه
البته من خودمم رو شکم میخوابم 😅
😍😍😍😍گاز حلال😆🤤🤤🤤
پسر منم از وقتی افتاد رو شکم تا الان ک دوسالو سه ماهشه روشکم میخابه هر چقدم درستش کنم باز همینجور میخابه
نمیدونم ولی پسر منم همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.