۲ پاسخ

اره خوبه
از شش ماهگی دیگه کلا ماهی 200تا 4۰۰ اضافه میکنن

کم کم وزنگیریشون کم میشه کلا
هم تحرکشون زیاده هم دندون درمیارن بد غذا میشن

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی