۶ پاسخ

بزار تو گهواره تابی چیزی

من میزارمش سریع تو گهواره تا مسیر گهواره هم تکونش میدم

منم در همین وضعیت هستم تاز پستونک نمیگیره

فکرکنم همین داخل شکمم بمونه بهتره😂اومدنش خواب خوراک ندارم

پسر منم همینه ولی در طول ۲۴ ساعت یه تایم‌های خوابی داره که خوب دو سه ساعت می‌خوابه به غیر از اون بقیه‌اش یا درحال گریه کردنِ یا شیر خوردن یا چرت زدنایی که پنج دقیقه هم نمیشه
صبوری کن خواهر درست میشن☺️

منم همینم😭

سوال های مرتبط