سلام الان یه حباب بزرگ انگار تو شکمم ترکید بنظرتون بچست ؟🥲

۳ پاسخ

ن عزیزم حرکات بچه رو معمولا اگ جفتت خلفی باشه از ۱۶ هفته احساس میکنی ن از الان

اوخوداااا نینی حتما🥹
جفتت خلفی یا قدامی؟

اره عزیزم اگ زیر شکمت باشه حبابه بچه س اما اگ رو ناف و بالای ناف باشه هفته های شما حرکات روده س

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری