همون غربالگری اول هست که بهش میگن سونو ان تی عزیزم در سونو ان تی یه سری چیزا مثل آب پشت گردن و بررسی میکنن و بعد از اون سونو با برگه ی سونو باید همون روز همون ساعت مستقیم بری آزمایش بدی تا همه ی احتمال های سندروم و ... رو بررسی کنن بعد از اون هم حدود هفته ۱۷ تا ۱۹ هفته هم دقیقا عین همونه اسمش سونو آنومالی یا غربالگری دوم هست اونجا تمااام اندام های بچه رو بررسی میکنن کلیه دست پا قلبو... و اونم آزمایش داره🫠
همه ی اینا هم هر شهری هزینش متفاوته سونو ان تی حدود ۳ تومن سونو و یک و هفتصد آزمایشم شد آنومالی که دیروز رفتم سونو گرافی یک میلیون و هشتصد و خورده ای آزمایش هم ۵ تومن شد🫠
و اینکه حتماً نیم ساعت قبل اینکه بری سونو یچیز شیرین بخور که کوچولوت بیدار شه و تکون بخوره و رسیدی داخل سونوو هم باز یکم بخور🥹
میشه به فارسی بگین سونو ان تی چی هست چه موقع انجام میشه
عزیزم شما رفتید کدوم سونوگرافی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.