حتما ببر دکترتو نشون بده
هم کم خونی داری هم آنزیم های کبدت بالاس، بله باید حلش کنی، کم خونی برای بچه ضرر داره، کبد هم چیزی درموردش نمیدونم ولی صددرصد نیاز به پیگیری داره، باید بری دکتر زنان
آنزیم های کبدی کمی بالاست میتونه نشانه ای از کبد چرب باشه، در ضمن بعضی از آیتم های مربوط به سلول های خونی هم پایینه مثلا پایین بودن هموگلوبین نشانه کم خونی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.