منم همینجوربودم بعددردام نزدیک بهم شدزایمان کردم
واسه احتیاط برو دکتر ابجی بفکر این نباش که ماه درده هیچ دردی ماه درد حساب نمیشه
خب پس فک نمیکنم درد زایمان باشه چون درد زایکان اول هر ساعت میگیره بعد فاصله ش کم میشه بازم میخوایی از دکترت یا ماما به اشت بپرس
مثلا هر چند دقیقه یکبار میگیره
ببین دردات منظمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.