۶ پاسخ

سلام ببرش دکترنباید اینقدر کم داشته یاش یاشربت زینک بگیر بهش بده

پسرمنم همینطوری روموزنش ۹کیلوالان سه ماهه منده بهداشت میگم میگه هرغذاروبهش نده والاچیزی نمیخوره

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

😑وای دختر‌منم ۷ کیلو مونده

دخترمنم 7کیلومونده

شیرر
سرلاک گندم وخرما
سیب زمینی اب پز
این سه تاا وزن دهی

سوال های مرتبط