۳ پاسخ

دختر من ک دوباره مریض شده
از دیشب اسهال و تب داره و گریه و بی قراری
ابریزش بینی هم داره
تازه یک هفته میشه خوب شده
اب شده بچم
میگم عزیزم میتونی یه سر ب پیجم بزنی ببینی تاپیک دارم یا نه؟ تازه واردم با تاپیک های قبلیم هست
حساب قبلیم و حذف کردم جدید اومدم

خب سرخود که نمیشه دارو داد ولی پیاز میتونی آب‌پز کنی بدی خاصیت آنتی بیوتیک داره

قطره پلارجین

سوال های مرتبط