من هیچی ندادم بیمه داشتم .ولی یکی اومد بیمه نداشت ۱۲۰۰داد
۱۱۰۰ شد
با ویزیت ۲۵۰۰😐، ۱۹۰۰ هزینه سونو، ۶۰۰ ویزیت
من ۹۵۰ دادم
بستگی داره به دکترت واسه من جایی که رفتم با بیمه من قرارداد نداشت آزاد ۱۷۸۰ گرف
من برج ۱۲انجام دادم پونصد شد
هفته ی پیش رفتم و یک میلیون و صد شد.
700 تو خود مطب دکترم انجام دادم🤍
از من ۱۱۰۰
۹۵۰ گرفتن از من با بیمه تامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.