۱۸ پاسخ

زوده صبر کن

اخه نوشته ۸هفتگیته ،۸هفتکی رفتی جنینت ۵هفتشه؟

زووووده

اگه سونو شکمی دادی طبیعیه نشون نده رود رفتی

زود بوده

من ۶ هفته دو روز تشکیل شد

من ۷هفته و ۴ روز رفتم اوکی بود

نه تا هفته ۹ وقت هست زود رفتی

نه نگران نباش. بعضیا دیرتر تشکیل میشه .

زوده بابا

هفته هشتم بایدبری

خیلی زودرفتی

زوده اصلا دلت شور نزنه من ۷ هفته برای من نشون داد

اوووو خیلی زوده وایسا ۸هفته برو

من به حساب پریودم، ۶ هفته و ۶ روز رفتم. اما به حساب سونو ۶ هفته و یک روز بود و قلب تشکیل نشده بود.اما مجدد هشت هفته که رفتم، تشکیل شده بود

زودهه

زوده۷یا۸هفته برو

اووووه زودرفتی

سوال های مرتبط