۱۲ پاسخ

من ۳۰ هفته چیدم😁

چقدخوشگله،مبارکتون ،یک کوچولودیرمیشه خواهر،ازامروزاتاقشومرتب کن

من امروز میچینم😁

چ خوشگله

یه هفته ای میشه چیدم همون اخرا بچینی بهتره

مبارکش باشه دیگه از هفته ۳۵ سخته کار کردن

من هفته ۳۷ ام چیدم ۳۷ هفته ۵ روزم لباساشو شستم ۳۸ هفته کیف بچه رو بستم تازه🤣 تازه هنوز وقت نکردم برم تخت بچه رو از سیسمونی فروشی بیاریمش فقط کم‌کمدشدو اوردیم

تاپیکام ببین گلم😍🧚🏼‍♀️

دیر کردی بچین دیگه من چیدم😍

چه خوجگله

منم همینطوریم،تازه وزن خودم بالا رفته و هر روز خسته تر دارم میشم و نمیتونم کاری بکنم
چشم امیدم به خواهرامه که زودتر بیان و بچینن

نه ما چیدیم 😁مبارکه به سلامتی

سوال های مرتبط