من دو روز پیش یدونه کامل خوردم
من ی تیکه کوچیک خوردم
من خوردم هیچ مشکلی نداشتم الان سه ماه میخورم اما ب اندازه
از دکترمم پرسیده گفت مسئله ایی نداره
فقط آب نخور بخاطر قندش
عزیزم همه چی کم طوری نمیشه
از امروز دارم میخورم کمپوتش و
کاش زود تر دردام شروع شه
باید اواخر بارداری بخوری اگه زایمان طبیعی هستی اوت اواخر خیلی به کارت میاد
آره دهانه رحم رو شل میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.