بچها کمپوت آناناس ضرر داره؟؟قبلا شنیدم انقباض میده

۷ پاسخ

من دو روز پیش یدونه کامل خوردم

من ی تیکه کوچیک خوردم

من خوردم هیچ مشکلی نداشتم الان سه ماه میخورم اما ب اندازه
از دکترمم پرسیده گفت مسئله ایی نداره
فقط آب نخور بخاطر قندش

عزیزم همه چی کم طوری نمیشه

از امروز دارم میخورم کمپوتش و
کاش زود تر دردام شروع شه

باید اواخر بارداری بخوری اگه زایمان طبیعی هستی اوت اواخر خیلی به کارت میاد

آره دهانه رحم رو شل میکنه

سوال های مرتبط

مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری