مامانا برای آزمایش گلوکز چقد باید تو آزمایشگاه بمونیم

۱۰ پاسخ

به من گفتن ۳ساعت طول میکشه

ساعت ۹ رفتم تا یازده ونیم

بستگی به تعداد مراحلش داره بین هر کدوم ۱ساعت فاصله هست

من فقط ناشتا وبعد صبحانه دادم جون از اول ديابت داشتم

دوسه ساعت

اگه نمونه سه تا باشه سه ساعت چهارتا چهارساعت

من ۸ رفتم تا ۱۱

یه بار که یاید ناشتا ازمایش بدی
دفعه بعدی بخت پورد میدن میخوری یک ساعت که گذشت میره خون میدی باز باید یکساعت بعدش بری از دوباره خون بدی همون روز تقریبا ۲ یا ۳ ساعت طول میکشه

من دیروز 10،رفتم تا دو طول کشید

باید هشت ساعت ناشتا باشی اگه دکتر برات سه مرحله یا چهار مرحله نوشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری