منم از قبل داشتم یکم الان بارداری بدترش کرده من پمادای انتی هموروئید میزنم ولی بازم کامل خوب نمیشه🥲
من
اصلا نميتونستم از درد راه برم
پماد انتي همورئيد زدم
هنوزم درد داره يكم فشار مياد ولي خيلي بهتره
نميدونم بعدا خوب ميشه يا نه
تازه من اصلا يبوستم نداشتم دكتر گفت فشار به لگن مياد اينجور ميشه
از یبوست میشه درسته ؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.