۱۰ پاسخ

من وسط زایمان یهو کل اتاق زایشگا برام تاریک شد 😂جیغ زدم ای چرا تاریکه سرم داش میترکید
فشارم رفته بود رو 18 و اینا دیه سریع اومدن امپول و سرم و اینا زدن خوب شدم
پلی بعد زایمان دکترم اومد گفت که ما نمیتونستم تورو سزارین کنیم هم بخاطر فشارت و هم بخاطر کم خونین اگه شکمتو برش میزدیم بعد دیگه بخیه نمیخورد و بسته نمیشد 😂😂 بعد به چخ میرفتم

من داشتم وختم بارداری داد ضربان قلب بچمم نامنظم شده بود بخاطر دفع پروتیین وفشاربالا

من داشتم اول بیمارستان بستری شدم و آمپول بتا برای تشکیل ریه زدم
بعد از یک هفته که تحت کنترل کامل بودم و مرتب ان اس تی و آزمایش و سونو میدادم نهایتا فشارم بالا رفت و توی ۳۵ هفته و ۴ روز ختم بارداری اعلام کردن و خیلی اورژانسی بردنم برای زایمان

بعدشم اصلا نگران نباش نزدیک زایمان هستی من مردمو زنده شدم چون هفتم پایین بود

هیچی یه سری آزمایش میگیرن فشارتو چک میکنن اگر بالای ۳۰۰باشه فشارتم بالا باشه فکنم قرص برای فشار میدن و ۱۰۰درصد بستری میکنن من از ۲۵هفتگی داشتم ۳بار بستری شدم ولی چون همه چی اکی بود و فشار نداشتم مرخص کردن ولی شمارو اگر دفع پروتئین بالای ۳۰۰باشه تا زایمان بستری میکنن

بستگی داره چه مقدار باشه ،اگر کم باشه که دارو میدن و باید هی فشار رو چک کنی ،اما اگر زیاد باشه ختم بارداری میدن

من دیروز ازمایشموبردم پیش دکترم گفت دفع پروتئین داری.دارویی نداد فقط گفته روزی۲بار فشارمو چک کنم واگه ۱۳بشه باید برم‌برای زایمان

من بارداری قبلیم داشتم به شدت ورم میکردم
هیچی دیگه اخرای بارداریم بود فهمیدن کاری نشد بکنن

من دارم .
دکترم مولتی ویتامین رو روزی دوبار کرده و برام قرص کلیه داده

عزیزم اگر دفع پروتئین داری باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی