ترشح شیری رنگ دارم ولی بدون بو. طبیعیه. استرس گرفتم

۴ پاسخ

طبیعیه گلم استرس نگیر

طبیعیه فک کنم مگه قبلاً نداشتی

عادیه

منم زیاد دارم خیلی ام رقیقه🫠فکرکنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🧿 مامان نیلا🩷🧿 ۴ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان امیرعباس و درسا مامان امیرعباس و درسا ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی