۸ پاسخ

سعی کن ورزش کنی کارت به آمپول نکشه آمپول خیلی بده 🥲😭
حتما حتما بده معاینت کنن ببین لگنت مناسبه یا نه مث من درد طبیعی و با آمپول نکشی آخرسرم بگن لگنت مناسب نیست سزارین بشی

والا من شیکم دومم بود باااینک کل بارداری درحال بدو بدو بودم بای بچه کوچیک ک یکسر بغلم بود بازم دقیق تا۴٠هفته هیچ دردی نداشتم باپای خودم رفتم ک بم امپول فشار بزنن ولی باامپول خیلی زمان میبره طولانی میشه بزار دردای خودت بیاد سراغت

😂💔حاجی ورزش کن آنقدر حرص نزن اسکات بزن پله نوردی جارو نپتون کن کل خونه رو من یا بار جارو نپتون زدم یکی تو تا فرش هام آنقدر کمر درد و واژن درد گرفتم که خدا می‌دونه خیلی تاثیر داره هروز رابطه بدون جولو گیری

منم همینم هیچ دردی ندارم تازه انقدر سبک شدم انگار باردار نیستم🤨

تا میتونی خونه رو جارو نپتون بکش و حالت قورباغه راه برو

عزیزم شما از شیاف پروژسترونم استفاده میکردید؟

ورزش پیاده روی نمیکنی؟؟؟

منم همینم
با این تفاوت که معاینه شدم سه بار ولی دهانه م باز نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پسرام مامان پسرام ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی