دوستان واکسن چهار ماهگی سخته فردا باید بزنه

۳ پاسخ

برا بعصیا یکی درمیون بچه هاشون اذیت میشه برا بعضی ها هم نه مثلا میبینی اون دوتای قبلی اذیت نشده بچش سر واکسن دوماهگی اذیت میشه و تب میکنه

برای پسر من دوماهگی سخت بود ولی ۴ ماهگی خیلی خوب و راحت گذشت

اتفاقا آیهان هم فردا واکسن 4ماهگی داره

سوال های مرتبط

مامان عطرین کوچولو

🥹🎀 مامان عطرین کوچولو 🥹🎀 ۱۲ ماهگی