۲ پاسخ

رفلاکس پسر من به خاطر حساسیت به پروتیین گاوی بود دکترش گفت لبنیات کلا حذف بشه و گوشت گوساله

دکتر به من‌کفت فقط شیر و بستنی و دوغ نخورم.

سوال های مرتبط