من چون زعفرون داره میگم نخور خودمم چند روز پیش دو قاشق خوردم اونم برا هوسش
زعفران دور از جون میگن سقط میاره نخور
در حد رفع هوس چندتا قاشق بخور...شما محدد رفتی سونو یا نه!؟
چون زعفرون داره نخوری بهتره
چون زعفران زیاد داخلش داره شما هم اوایل بارداریتون نخوری بهتره اما چون هوس کردی در حد دو تا قاشق بخوری اشکالی نداره بخور اما بیشتر نخور
همه چی در حد اعتدال میشه خورد عزیزم دکتر من گفت فقط جگر نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.