من خوردم
اره در حد یه کاسه مشکلی نداره گلم
درحد یکی دوقاشق مشکلی نداره
وای هوستم کرد دختر
بخور در حد کم مشکلی نداره دمنوش زعفران نباید خورد
در حد هوست بخور عزیزم هیچی نمیشه
به به من عاشقشم ولی میگن ضرر داره نباید خورد
من دیروز یه کاسه خوردم ولی زغفرونش کم بود خداروشکر خوبم تا الان
در حد هوس بخور چند قاشق نشینی ۳کاسه بخوری😂
دوسه قاشق اشکالی نداره دلت میخاد بخور مگه چقدر زعفرون داره
توش چون زعفرون زیاد داره خیلی نخور مراعات کن ولی در حدی که هوست برطرف شه اشکال نداره
زعفران نخور اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.