۷ پاسخ

من ۳۱ هفته رفتم ۱۵۰۰ بود گفت کمه دوباره ۳۳ هفته فرستادنم سونو رشد و داپلر و ... که اونجا ۱۸۰۰ بود خونرسانی به جنینم خوب بود ولی خب وزنش کمه حالا مجبورم کردن هر هفته برم سونو داپلر وکلی چرت و پرت دیگه

الان طبق این جدول وزن بچت خوبه

تصویر

نبابا وزنش خوبه نگران نباش

سلام منم تو هفته ۳۰ همین وزن بود و داپلر هم دادم هیچ مشکلی نبود دکتر مکمل هم نداد گفت خون‌رسانی خوبه خودش رشد میکنه

۲۹ هفته و سه روز ۱۴۲۰

من ۳۳هفته ۱۹۰۰بودم
فک نکنم واسه شماهم انقد پاین باشه ها

من ۳۰ هفته و ۴ روز ۱۷۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان رها🎀🤰 مامان رها🎀🤰 هفته سی‌وسوم بارداری