من ۳۱ هفته رفتم ۱۵۰۰ بود گفت کمه دوباره ۳۳ هفته فرستادنم سونو رشد و داپلر و ... که اونجا ۱۸۰۰ بود خونرسانی به جنینم خوب بود ولی خب وزنش کمه حالا مجبورم کردن هر هفته برم سونو داپلر وکلی چرت و پرت دیگه
الان طبق این جدول وزن بچت خوبه
نبابا وزنش خوبه نگران نباش
سلام منم تو هفته ۳۰ همین وزن بود و داپلر هم دادم هیچ مشکلی نبود دکتر مکمل هم نداد گفت خونرسانی خوبه خودش رشد میکنه
۲۹ هفته و سه روز ۱۴۲۰
من ۳۳هفته ۱۹۰۰بودم
فک نکنم واسه شماهم انقد پاین باشه ها
من ۳۰ هفته و ۴ روز ۱۷۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.