بستگی داره ی موقع مشگلای دیگم هس. یکی۳۵هفته دستگاه نمیزه یکیم۴۰هفته ولی دستگاه میره
بستگی به بچه داره طرف ۳۹هفته زایمان کرده بازم بچش رفته دستگاه یکی۳۶هفته زایمان کرده بچش دستگاه نرفته
من زایشگاه بودم یکی اومده بود درد زایمان داشت بعد ۳۵ هفته و چهار روزش بود که گفتن چون دوهفته پیش آمپول ریه رو زده بچه دستگاه نمیره
بستگي ب وزنش داره
من 35هفته و 6 روز زایمان کردم...سه روز رفت دستگاه
وزنش چقدره
بستگی به تکامل جنین داره
من ۳۶ بودم نرف
میره چن ساعت برای چک کردن نفسهاش و اکسیژن اینا جای نگرانی نداره
من ۳۶ دیدم نرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.