۸ پاسخ

شماهارو میبینم یاد بارداری و لحظه شماری خودم واسه زایمان میفتم... ولی الان خیلی راحتین. بخوابین. استراحت کنید.. بچه اولیا از دوتایی بودن با شوهرتون استفاده کنید.. بچه بیاد شیرینه خیلی ولی خستگیش زیاده، دوتایی بودن با شوهرتونم خیلی کم میشه

منم اخرین پریودیم ۱۸ شهریور بود ولی دکترم ۵ خرداد ختم بارداری زد و نامه داد. و اینکه بچه مم وزنش کمه! میگفت میره دستگاه! خیلی استرس دارم

قلیپور؟
بچه اولت؟
تا آخرین لحظه نگه میداره ک اگ تونسی طبیعی بیاری
منو ۳۸ هفته و ۳ روز عمل کرد ب اصرار خودم😩😩😂😂

دکترت کیه

قلی پور م به من میگفت زوده میره دستگاه
آخر گفت بندازینش تو اتاق عمل ازش بدم اومد
دکترم و عوض کردم مریم قلی زاده
اون تا دید سونو ۳۷و دوروز سزارین کرد بچم رسیده بود و خداروشکر دستگاهم نرفت

منم 18شهریور بود فعلن بهم وقت نداد

حالا چرا عجله میکنی
هرچی بیشتر بمونه برا رشدش بهتره
خودتم بعدا کمتر باهاش درگیری داری

عزیزم تاریخ پریودت دقیقا با من یکی هستش ،منم آخرین پریودم ۱۴ شهریور بود،زایمانم طبیعی اما دکترم گفت بهم بچه کامله و از الان به بعد هروقت دنیا بیاد مشکلی نداره و به دستگاه نیاز نیست بهم ۶ روز پیش گفت بچه رسیده کامل

سوال های مرتبط

مامان چشم خوشگله مامان چشم خوشگله روزهای ابتدایی تولد