۹ پاسخ

نه منم دیروز 38هفته و 2 روز بودم سزارین شدم

من ۳۸ هفته و ۵ روز
میشه سی ام🫣

منم ۳۸ و ۲ روزم

نه دیگه خوبه

برای من ۳۸ و ۴ روز تاریخ داد ینی پنج اردیبهشت

نه منم ۳۸ هفته زایمون کردم سزارین

منم همینم برعکس من حس میکنم خیلی دیره...میترسم زودتر اورژانس بشه

برای منم احتمالا ۵ شنبه باشه ۳۸ هفته دو روز

دکتر تعیین کرده بهتر میدونه شرایطط رو

سوال های مرتبط

مامان چشم خوشگله مامان چشم خوشگله روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری