نه منم دیروز 38هفته و 2 روز بودم سزارین شدم
من ۳۸ هفته و ۵ روز
میشه سی ام🫣
منم ۳۸ و ۲ روزم
نه دیگه خوبه
برای من ۳۸ و ۴ روز تاریخ داد ینی پنج اردیبهشت
نه منم ۳۸ هفته زایمون کردم سزارین
منم همینم برعکس من حس میکنم خیلی دیره...میترسم زودتر اورژانس بشه
برای منم احتمالا ۵ شنبه باشه ۳۸ هفته دو روز
دکتر تعیین کرده بهتر میدونه شرایطط رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.