اینم یهویی ازش😂♥️
نه من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم
نه عزيزم
من ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم
نه عالیهه
نه من ۳۷ هفته ۴ روز زایمان کردم وزن بچه هم ۳۵۰۰ بود
نه دیگه عالیع نرمالترین زمان همینه ک بیشتردکترا میدن بچه از۳۷کامله دیگع
نه خوبه
من ۳۷ هفته و ۲ روز زایمان کردم بچه هم کامل بود هم وزنش خوب بود
نه من ۳۸ تمام زایمان کردم
نه دگ خوبع
نه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.