مامانا ۳۸ هفته و ۳ روز زوده برا زایمان؟🥲

۱۰ پاسخ

اینم یهویی ازش😂♥️

تصویر

نه من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم

نه عزيزم
من ۳۷ هفته و ۵ روز زایمان کردم

نه عالیهه

نه من ۳۷ هفته ۴ روز زایمان کردم وزن بچه هم ۳۵۰۰ بود

نه دیگه عالیع نرمالترین زمان همینه ک بیشتردکترا میدن بچه از۳۷کامله دیگع

نه خوبه
من ۳۷ هفته و ۲ روز زایمان کردم بچه هم کامل بود هم وزنش خوب بود

نه من ۳۸ تمام زایمان کردم

نه دگ خوبع

نه عالیه

سوال های مرتبط