۴ پاسخ

دکترت کیه جان؟

منم هر هفته به امید نامه بستری میرم ولی هیچی به هیچی...چقدر انتظار این روزها سخته.

پیش کدوم عمل میکنی عزیزم؟سزارین اختیاری انجام میده دکترت؟

منم آخرین پریودم ۱۳ شهریور بوده
دکترم گفت زوده
هفته دیگه بیا بگم چندم
منم خستم

سوال های مرتبط