۷ پاسخ

خب بنظرم نگه دارنده همه چی داره دیگه
ولی من خودم محلی میدم چون چربی بیشتری داره
بهتره
بعدم اونجوری بچه بد عادت میشه ک
ی پاکتی بزرگ بگیر نهایت اگه محلی نبود
بریز با لیوان بخوره

منکه محلی میدم همیشه

بچه ی من ب محلی حساسیت داد مدفوعش آبکی و خلطی شد ... دکترش کفت محلی بدم ..ولی دیگه ندادم
گفت از کم شروع کن تا ۲۰۰ میل روزانه بده
ولی متاسفانه پاکتی هم خوشش نیومد...نمیدونم چیکار کنم
ولی شما همون روزی یه دونه رو بده

شیرمحلی از لبنیاتی بگیرید و ۲۰ دقیقه بجوشونید بدید بخوره خیلی بهتر از پاستوریزه س

جدا نمیدونستم

خوب میگه پس چی بدی بهش؟ اگه شیر محلی جای مطمعن سراغ داری بخر بهش بده خیلی بهتر از ایناست

الذن چی نگهدارنده نداره!؟
اونوق نباید چیزی ب بچه داد همه چی نگه دارنده داره

سوال های مرتبط