۱۰ پاسخ

عزیزم منم سرد کردن داشتم بعداز سزارین فقط نسکافه مایعات زیاد بخور کم کم خوب میشی

شنیدم میگن قهوه و نسکافه

برو سرم بزن آب بدنت از دست رفته تو خونه ام آب بخور خیلی

قبل اینکه دردت بگیره شیاف بزار تا میتونی قهوه نسکافه کاپوچینو بخور

قرص کدیمال.ترکیب استامو کافیینه

نسکافم شنیدم خیلی خوبه

شیاف دیکلوفناک
نسکافه و قهوه
خواب کافی ..
اب زیاد بخور

دوغ بخور

شیاف بزار عزیزم عالیه منم بودم فقط شیاف آرومم کرد تا برطرف شد ابم زیاد بخور

نمیدونم بخدا
من اصلا سردرد نداشتم

سوال های مرتبط