۵ پاسخ

خب باید اینجوری بشه

من دیروز معاینه تحریکی داشتم دوبار هم اما بی تاثیر

اولشه دیگه تازه ممکنه ب اندازه کافی درد نداشته باشی و دهانه رحم باز نشه با این حال

من امروز معاینه لگنی شدم مگه تحریکی فرق داره اون چجوریه

معاینه لگن چجوریه؟

سوال های مرتبط