مامانا معاینه لگن خیلی درد دارع؟؟؟🥺

۱۱ پاسخ

چقدر طول کشید؟

تا بیاد دردت بیاد تموم شده نگران نباش عزیزم

من فردا باید برم

منم امروز باید برم😭

ن اصلا من انجام دادم

نه من فقط یکم دردم گرفت باید خودتو شل بگیری زباد طول نمیکشه

معاینه لگن برای چیه؟

برای بعضیا درد نداره ولی برای من داشت میگن شل بگیری دردت نمیگیره من نمیتونستم شل بگیرم اصلا خیلی دردم گرفت

دیگ‌وقتی باردار شدی باید قید درد و بزنی مخصوصا زایمان طبیعی

ن عزیزم درد نداره فقط شل بگیر خیلی دردش کمه منم مثل تو خیلی استرس داشتم

بعضیا میگن درد داره بعضی میگن نه منم فردا معاینه لگن دارم از استرس دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری