۴ پاسخ

اگه حس میکنی داغ شده بده بهش
یخ وقتا تب سنج اشتباه نشون میدخ

شروع تب دخترمنم اینجوری بود هر6ساعت بهش استابده اگر دیدی بالارفت هر4ساعت تافرداصبرکن اگرتبش قطع نشد ببرش دکترچون تب نشانه عفونته

۳۷ درجه تب نیست

اگه بدنش داغتر از حالت عادی بده بهش

سوال های مرتبط