انقباض در ماه ۴ بارداری خطرناکه؟

۱ پاسخ

منم الان دارم و زیرنظر دکترم و شیاف و امپول پروژسترون استفاده میکنم.بهتره زیرنظر باشی حتما.حالا دکترت هرکدومشو صلاح بدونه تجویزمیکنه برات واینکه پله انقباضاتو بیشترمیکنه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان جـانـا🎀💕 مامان جـانـا🎀💕 ۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد