پُشتِ موهاش چرا همچین شده؟🤣🤣🤣🤣😫😫💔

تصویر
۴ پاسخ

قنداق نمیکنی؟؟

پسر منم میشه شبیه این جوجه های خیس میشن😂😍

پسر منم همش همینجور میشه چون کچله زیاد مو نداره😆،منم هی شونه میکشم همین چهار تا شوید رو 🤪🤪

بالشت😁

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۳ ماهگی
مامان نـــــیکــــی👧🏻💓 مامان نـــــیکــــی👧🏻💓 ۷ ماهگی
مامان مهبد مامان مهبد ۱۶ ماهگی