۲ پاسخ

منم گاهی شکمم سفت میشه دکتر گفت انقباضه و طبیعیه. ولی من درد ندارم. دکتر گفت اگه درد داشتی حتما برو بیمارستان. دردشم گفت باید منظم باشه و انگار تنظیمش کردی و سر تایم مخصوص دردت میگیره

انقباضه فک کنم بله برو‌دکتر دارو‌میده کنترل میشه

سوال های مرتبط