عزیزم بادست بهش بده غذای که میشه بهش داد شاید اون طوری خورد
بذار خودش بخوره
بذار بریزه این ور اونور ولی خودش بخوره
بچه ها اینجوری بیشتر دوس دارن
پسر منم اینجوری بود الان ظرفو میذارم جلوش خودش میخوره
مامانا یه سوال 👀💛
نینیت غذا خوردنش اذیتت میکنه؟ یا حس میکنی برنامهاش اصولی نیست؟ 😔🍲
اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونهگیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا میخوای یه تنوع خوشمزه به برنامهش بدی
حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓
🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یکروزه» دارم 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
من دخترم غذاهای بافت داروبیشتر دوست داره پوره کردن روپس می داد
بادست بهش غذابده بعضی هاباقاشق دوست ندارن
یکم رقیق کن با لیوان یا پیاله بهش بده
من خیلی مواقع با دست میزارم دهنش همه چی رو
شاید به زور بهش دادی ذهنش خراب شده
دقیقا خواهر مشکل منم هست نمیشه کاریش کرد
من بیشتر مواقع به آرن با دست غذا میدم خیلی بهتر میخوره بیشتر میخوره
ولی با قاشق نه
امتحان کن
آبم با لیوان بهش میدم ی لیوان کوچولو گذاشتم برا آرن
ای جان کوچولو
با دستت پوره کن شاید بخوره
بعضی بچه ها با قاشق ارتباط نمیگیرن
بهش مولتی ویتامین میدی؟
دختر منم اینطوریه
نمی دونم باید چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.