کلا بچه ها بدو تولد زیاد پی پی میکنن تا دوهفته ی اولشون بعدش کمتر وکمتر میشه بخاطر اینکه وزن بهتری میگیرن چه شیرخشک چه شیرمادر تاده روز طبیعیه اگه نوزاد مدفوع نکنه نگران نشو دختر منم اینجوریه شده یک هفته هم پی پی نکرده بعدش یبار کرده اونم نرم بوده خشک نه
اینم بهت بگم اینکه دیربه دیر پی پی میکنه دلیل نمیشه بگی یبوست داره
یبوست وزمانی میتونی بگی که پی پیش خشک وسفت باشه
اما اگه ده روزم شکمش کارنکنه بعدش کارکنه نرم باشه اون یبوست نیست
هیچ کمکی هم بهش نکن نه شیاف نه روغن زیتون نه چرب کردن شکم مقعد هیچکدومش چون من همشو انجام دادم رو دخترم بازم سر وقتش خودش پی پی کرده کمک کردن ما فقط باعث میشه روده هاشون تنبل بشه وبعدها درآینده اگه کمکشون نکنیم نمیتونن پی پی کنن ازوقتی رهاش کردم میبینم سر سه روز چهارروز یا دوروز خودش پی پی میکنه من چرا اذیتش کنم خدای نکرده یبوست یا مریضی ندارن که تپل میشن اونجوری بعدن روده هاشون بهتر بشه خودش تنطیم میشه نگران نشو
اگه شیر خودتو میخوره فقط
تا ده روز مشکلی ندارد
يكي از مامانا گفت عطاري گفته روغن بادوم شيرين يكم بده بخوره تا شكمش راه بيوفته
ميگفت دادم بعدش كلا خوب شد
با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960
اگه راحته نه گوشت میگیره
ترنجبین بده زود شکمش کار میکنه
شنیدم بچه ای ک شیر مادر میخوره تا ۱۰ روزم مشکلی نداره مدفوع نکنه بچه های شیرخشکی هم بعضی وقتا کمتر شکمشون کار میتونه
در کل شکم کارنکردن تا چن روز مشکلی نداره چون شیر داره جذب بدن بچه میشه و بچه وزن میگیره
اگه شیر خشکی هست ممکنه شیر خشکش بهش نمیسازه
دکتر میگف با روغن میتونی چرب کنی ولی مواظب باش داخل نرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.