۱۶ پاسخ

شب بخیر

زردیش رو ۵ شش بود یکدفعه می‌رفت بیست به بالا

رو ۵ شش بود مرخص شد

دختر منم دوسه روزش نشده بود که رگش می‌گرفتن زردیش روی تا ۲۷ رفت

سلام گلم اره من دخترم که دنیا اومد زردی داشت ۱۰ روز بستری کردن ولی پرستار بهم می‌گفت می‌ترسی نمیخوادبیاریش مامانت بیارش

همه دکترا همینو میگن
زردی رو اگه رعایت کنی پایین میاد
با دستگاه هم می تونی چک‌ کنی

خب تو نرو توی اتاق نمونه‌گیری. بده پدرش اینکارو بکنه. سوزن نوزادان خیلی نازکه و آدم مسلط و کاربلد می‌ذارن برای اینکار. هیچ نترس.

دکتر میگه آزمایش بگیر ولی تو برو با دستگاه چک کن بچه گناه داره الکی سوراخش نکن همه بچه ها زردی دارن می تونی قطره زردی بدی
من دوبار با دستگاه چک کردم بار اول ۱۲ بود بار دوم ۱۹ روزش بود رو ۷ بود

20 روزگی دکتر براش آزمایش نوشت من دیروز انجام دادم
از دستش خون گرفتن ی عااااالمه

من تا حالا ۴ بار از رگ خون گرفتم ازش
تو ابن همه باز باید ببرمش

آره پسرمن یه شب بخش ان آی سی یو بستری بود دوبار ازش خون گرفتن بچه ی یک روزه رو
من که همش گریه میکردم
زردیش ده بود روز دیگه شد ۷مرخص شد

از پاشنه ی پاش یا نوک شصت پاش میگیرن

تو پاسخای من ی شربت واسه پسرم دکتر داد برا یکی از مامانا فرستادم.۲ هفته دادمش ۸ هم ک مونده بود از بین رفت رنگ پسرم سفید شد.بگیر بدش تموم شه بره

پسر من ۲۴روزگی ک بردمش ۸ بود هنوز چن روز دادمش کلا رنگش عالی شد و زردیش رفت

متخصص داده ضرر نداره

تند تند بهش شیر میدی؟؟
من پسرم زردی داشت ۵ روزگی بستری شد
از ۱۲ اومد رو ۵ مرخص شد
و خونه تند تند بهش شیر میدادم خوب شد
لباس زیاد تنش نده جای گرم نبرش
هر ۲ ساعت بهش شیر بده

ازمایش خون میگیرن دیگ داداش منم تا حدود یماهگی زردی داشت هفته ای یبار دوبار ازمایش خون میگرفتن ازش

بله من پسرم ۳بار آزمایش از رگ براش گرفتن حتما یکی رو‌پیدا کنید که خوب رگ بچه رو بگیره پسر من گریه نکرد فقط یبار یه کم نق زد وتمام

اره برای دختر منم گرفتن ۵روزگیش
۱۶روزگی هم از پاش خون گرفتن

سوال های مرتبط