منم همین بودم بعد فهمیدم الکیه آخه عمل خوبی داستم و اصلا درد نداشت
منم اخرا از هر نوع زایمان میترسیدم ولی رفتم بیمارستان دیگه ترسم رفت و واقعاً هم اصلا ترسناک نبود هیچ چیز سختی نداشت
عزیز دلم آستانه درد و تحمل ما زنا خیلی بالاست این استرسا طبیعیه من خودمم میترسم ولی چیکار کنیم دیگه تحمل کنیم به دنیا بیاد بچمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.