۳ پاسخ

منم همین بودم بعد فهمیدم الکیه آخه عمل خوبی داستم و اصلا درد نداشت

منم اخرا از هر نوع زایمان میترسیدم ولی رفتم بیمارستان دیگه ترسم رفت و واقعاً هم اصلا ترسناک نبود هیچ چیز سختی نداشت

عزیز دلم آستانه درد و تحمل ما زنا خیلی بالاست این استرسا طبیعیه من خودمم میترسم ولی چیکار کنیم دیگه تحمل کنیم به دنیا بیاد بچمون

سوال های مرتبط