۱۳ پاسخ

ماهی ۱۷ میدادیم شد ۲۵ تومن

اینجا شده ماهی ۲۰ اجاره ها مثلا با ۵۰۰ و ۶۰۰ پیش.
واحدهای معمولی

باید پول جور کنیم برج ۷ بره

ما سمت مهر آباد مستاجر ۵۰ متر خریدیم رهن کامل ۴۰۰ دادیم

نیرو هوایی

ما تهران ۶۵۰ رهن کامل برای خونه ۵۵ متری

فقط بدون که وحشتناکه مرداد موعدمونه خدا بخیر بیاره

افتضاحححح

ماهی ۱۲ تومن ناقابل😐😐😐😐

ما تهران نیستیم جنوبیم ولی هر سال ۵۰_۶۰ درصد رو اجاره مون میره

افتضاحه امسال اجاره ها

ما ۲۰۰دادیم ماهی ۸تومن خونمون خیلی خیلی معمولیه پایین شهرم هست یه ملک داریم خدا کنه بفروشیم یه خونه بخریم

ما ۲۰ درصد رو پیش پول ۳۰ درصد رو کرایه مهر باید بدیم

سوال های مرتبط

مامان آرکو👼🏻🧸🤎 مامان آرکو👼🏻🧸🤎 ۳ سالگی