۲۵ پاسخ

انقد زود بگزره

رفتم سونو ختم بارداری دادن فرداش رفتم بیمارستان سونو نشون دکتر بدم گفت برو بستری شو 🥴 همون شبم بچم ب دنیا اومد

کدوم بیمارستان میخوای بری برای زایمان

وای انشالله به سلامتی نی نی هاتونو بغل کنید

انشاالله بسلامتی عزیزم❤

منم 27 روز مونده 🥹🥹🥹

ای جانم انشالله همتون که پیام گذاشتین به سلامتی زایمان کنید و بدون درد و نی نی کوچولوتون رو سالم سلامت بغل بگیرین خوشگلا🥹🧿❤️‍🩹

منم 27روز🥺

من 15روز تا انتظار فسقلی 👶😘

خوشبحالت ما ک اول راهیم و ویران
بسلامتی بغلش کنی

سلام عزیزم میشه بپرسم دکترتون کیه و کدوم بیمارستان میرید؟

۱۵ یا ۱۶ روز دیگه😇

بسلامتی عزیزم

من ۲۰ روز🫠

من هنوز زیاد مونده 😩😩

من 19 روز دارم

من ۲۵ روز

ان شاالله برا همه زود و راحت بگذره و نی نی تونو بغل کنید

من ۱۶ روز😍

منم25روز دیگه دارم ولی فکر کنم توی38هفته زایمان کنم چون واژنم یه کم باز شده هفته بعد برم زاهدان پیش دکترم معاینه کنه ببینم چی میگه

من ۴۷ روز دیگه ولی خب زودتر میشه

منم مثل تو

من 21 روز 🥺 فقط دلم میخواد زود بگزره

ای جانم خدا حفظش کنه

من چی بگم ۷ روز موندهههه🥲

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی