۴ پاسخ

من بچه بودم همینطوری بود ولی دکترا ب خونوادم نگفته بودن و عملی هم نکردم چند وقت پیش رفتم دکتر متخصص گفت مجرای اشکیت تنگه و وقتی بچه بودی باید عمل میکردی

پسر من ۶ ماهگی عمل کرد. بچه شما دو ساله چجودی تا الان صبر کردین

تا دوسه هفته اوکی میشه

مال بچه شما هنوز خوب نشده؟

سوال های مرتبط