سخته کاش نوزاد بود انجام میدادی ولی بازم نذار بمونه
اگه الان بیبی میکنی و هنوز از پوشک نگرفتی انجام بده .سختش دو سه روزه
بنظرم اگر قصد داشتید ختنه کنید زودتر انجام میدادید
الان واسه بچه خیلی سخت میشه
2 سال به بعد باید با بیهوشی عمل کنی عزیزم.با بی حسی خیلی اذیت میشه .گناه داره
تو دوسال ختنه نکن بزار بزرگ تربسه که بفهمه بشینه راه نره من پسرم ۴ سالش تازه ختنه کردم با بیهوشی هیچی هم نفهمید ۲ سال هنو نمیفهمه که باید بشینه راه نره
به نظرم اگه قصد داری ختنه کنی بذار یکمی بزرگتر شه الان پوشکم داره اذیت میشه
منم ختنه نکردم عزیزم دکترش گفت از الان میتونی ولی بهتره تا 4سالگی صبر کنی الان اذیت میشه ماهم صبر میکنیم ایشالله 4سالگیش
من دو ماهش بود ختنه کردم خیلی راحت بود
من ختنه کردم تازه دوسالش شده یه هفته ثبل دوسالگیش دکتر قبلش اجازه نداد ، خوب بود اگه کسی کارات بکنه دادوههاش مرتب بدی عوضش کنی و من یا تو تاب میزاشتمش یا تو بغلم یا تشک مینداختم رو تشک می خوابید می کشیدمش
بزارین بشه ۴ پنج سالش بیهوشش میکنن
منم ختنه نکردم پسرمو 🥲
چرا انقد دیر؟😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.