۲ پاسخ

میگن پول الکی زیاد میگیرن نمیدونم چرا

من میخوام اونجا زایمان طبیعی کنم از هرکی پرسیوم میگه عالیه همه راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد